Fotoalbum

Ingen tilskuere kan have bemærket, at solen ikke skinnede fra en skyfri himmel. For når 180 hatteklædte kvinder går i samlet flok med Værløse Garden forrest igennem bymidten, så er der ikke grænser for, hvor langt smilet når op.

Selv borgmester Ole Bondo Christensen (som tog imod os på Værløse rådhus) måtte indrømme at der skete noget da han fik en hat på.
Værløse by havde gjort alt for at bymidten blev forvandlet til Paris á la torvet ved Sacre Coeur, med kunstnere siddende rundt om, mens alle vi hatteelskende kvinder fik en velkomstdrink - alt imens Værløse Garden spillede.

I kulturhuset Galaksen sydede det med højt humør, med lækkert mad og boder med spændende hatte, tilbehør og smykker. "Dronning Margrethe" kom og ønskede os tillykke med vores 20 års jubilæum med stor underholdningsværdi. Dagen sluttede af med et brag af en minikoncert med "Elvis", som fik alle til at blive teenagere igen og henført til de unge dage med vrikkende hofter.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...

Ruth Carlsen | Svar 18.04.2012 11.26

Flotte hatte, jeg har selv en del hatte, men bruger dem ikke ofte. Det er ligesom ikke moderne her på landet, hvor jeg bor.
Jeg syn´s det er superflot at se jer

Se alle kommentarer

12.10 | 10:43

Hej Maja
Jeg syntes du skal henvende dig til
Hatteforeningen Eventyrhatten Odense
Grethe Løvkvist tlf. 66178121
Mange Hattehilsner Ilse Elley

03.10 | 08:53

Hej Hattevenner.
Jeg har en del hatte, som jeg gerne vil sælge.
Bl.a. 4 engelske.
Mit tlf. 30232760
Jeg bor på midtfyn og er i en flytteproces.
Med venlig hilse

08.08 | 14:00

Kære Hatteforeningen
Tusind tak for hilsen til min fødselsdag og det flotte kort.
Det varmer dejligt at få en hilsen fra jer😎 👍
Masser af hilsner
Bente Krogh

10.06 | 07:22