Fotoalbum

Ingen tilskuere kan have bemærket, at solen ikke skinnede fra en skyfri himmel. For når 180 hatteklædte kvinder går i samlet flok med Værløse Garden forrest igennem bymidten, så er der ikke grænser for, hvor langt smilet når op.

Selv borgmester Ole Bondo Christensen (som tog imod os på Værløse rådhus) måtte indrømme at der skete noget da han fik en hat på.
Værløse by havde gjort alt for at bymidten blev forvandlet til Paris á la torvet ved Sacre Coeur, med kunstnere siddende rundt om, mens alle vi hatteelskende kvinder fik en velkomstdrink - alt imens Værløse Garden spillede.

I kulturhuset Galaksen sydede det med højt humør, med lækkert mad og boder med spændende hatte, tilbehør og smykker. "Dronning Margrethe" kom og ønskede os tillykke med vores 20 års jubilæum med stor underholdningsværdi. Dagen sluttede af med et brag af en minikoncert med "Elvis", som fik alle til at blive teenagere igen og henført til de unge dage med vrikkende hofter.

Skriv en ny kommentar: (Klik her)

123hjemmeside.dk
Tegn tilbage: 160
OK Sender...

Ruth Carlsen | Svar 18.04.2012 11.26

Flotte hatte, jeg har selv en del hatte, men bruger dem ikke ofte. Det er ligesom ikke moderne her på landet, hvor jeg bor.
Jeg syn´s det er superflot at se jer

Se alle kommentarer

02.12 | 13:16

Vi har et Hattelaug i Sønderborg, vi har en stor hatte og beklædningsudstilling i vort museum i Augustenborgs gamle Rådhus.
Vi mødes ca. 10 gg om året med hat

16.10 | 12:22

Hej Winnie Egefjord
Næste Landshattetræf er i Haderslev Hattef. Christine Frederikke, kontakt
Yvonne Iversen 29254532
Mange hattehilsner
Ilse Elley

14.10 | 16:35

Hvordan finder man oplysninger om Landshattetræffet i 2018?

14.10 | 16:34

Jeghar forsøgt at finde hatteforeninger rundt i landet, men kan kun finde den i Værløse, i Randers og i Horsens. Hvor finder man flere?

Du kan lide denne side